Novinky
Značka Dove a Tesco letos v říjnu opět spojují své síly. Výtěžek bude věnován právě Anabell.
Značka Dove a Tesco letos v říjnu opět spojují své síly. Výtěžek bude věnován právě Anabell.
.
Po loňském úspěchu se značka Dove rozhodla i v letošním roce podpořit měsíc říjen svojí kampaní Help a girl, která poběží exkluzivně pouze v obchodním řetězci Tesco. Z každého prodaného produktu Dove bude věnována 1 koruna právě našemu Centru Anabell.
.
„Jsem hrdá, že ve svých aktivitách můžeme již druhým rokem podpořit právě Anabell. Z realizovaného průzkumu Dove totiž vyplývá, že mnoho dospívajících dívek není spokojených se svým tělem, a to se tak stává zdrojem jejich úzkostí. Provedli jsme proto lokální průzkum u dospívajících Češek a Slovenek ve věku 10 – 17 let. Tak jako v případě zbytku světa, i v našem regionu míra sebedůvěry přímo úměrně roste s mírou spokojenosti s vlastním tělem. Projektem Sebedůvěry Dove chceme podpořit změnu tohoto uvažování,“ říká Eliška Bukovičová, manažerka Projektu sebedůvěry Dove.
.
Brožura Sama sebou ke stažení na tomto odkaze - https://bit.ly/Anabell_pro_DOVE
.
Děkujeme, že do toho půjdete opět s námi!
Zpět na seznam novinek