Menu
Služby následné péče - Brno
Služby následné péče jsou otevřené osobám s poruchou příjmu potravy starší 12 let, které byly hospitalizovány nebo využívají/využívaly ambulantní lékařskou péči v souvislosti s poruchou příjmu potravy.
V rámci Služeb následné péče lze využít následující programy:
- Individuální terapii s terapeutkou
- Individuální socioterapii se sociální pracovnicí
- Skupinové programy vedené jak terapeutkou, tak sociální pracovnicí
- Doplňující podporu v e-mailové komunikaci
V rámci úvodní konzultace se společně domluví konkrétní forma využívání služby.
Skupinové programy běží při naplnění kapacity této služby (alespoň 4 klienti ve skupině).
Pokud máte zájem se o programech dozvědět více, anebo máte zájem o objednání do služby, napište na e-mail brno@anabell.cz, případně volejte na telefon 724 824 619.
Služby následné péče v KCA Brno pro Vás fungují bezplatně a řídí se regionálními kartami Jihomoravského kraje.
Provozní doba služby:
Pondělí: 10:00 – 18:00
Úterý – Pátek: 9:00 – 17:00
Co můžete očekávat?
Individuální i skupinové terapie směřují k posílení sebedůvěry, vlastních schopností a dovedností zvládat náročné situace. Poskytují podporu pro uskutečňování změn a směřují k obnovení a rozvoje kvality života na úrovni osobní, zdravotní, sociální a pracovní. Skupinová sezení umožňují získat vzájemnou podporu a zpětné vazby od ostatních.
Podpora v e-mailové komunikaci
E-mailová komunikace je určena pro podporu osob, které mají zájem využívat nebo již využívají individuální či skupinové setkání v rámci Služeb následné péče.
Pro bližší informace o využívání této služby neváhejte kontaktovat naše kolegyně:
Sociální pracovnice:
Bc. Moniku Turečkovou monika.tureckova@anabell.cz
Bc. Lucii Klimešovou lucie.klimesova@anabell.cz
Psycholožky:
Mgr. Lenku Minibergerovou: lenka.minibergerova@anabell.cz
Bc. et Bc. Lenku Rozkovcovou lenka.rozkovcova@anabell.cz
Otevřené skupiny
Ve službách SNP je mohou klienti využít jako doplňkovou službu pro seznámení se se skupinovou prací.
Otevřené skupiny probíhají podle zájmu klientů, zpravidla jednou za 3 měsíce, v době do 16 do 18 hodin, termín je předem oznámen buď na sezení s pracovníkem nebo e-mailově.
Dokumenty
Přečtěte si Veřejný závazek služby.
Pravidla pro podávání a vyřizování přání a stížností naleznete v hlavním banneru na úvodní stránce - https://bit.ly/2wG6bnc.