Menu
- Linka Anabell
- Poradenství
- Psychoterapeutická podpora
- Dvoudenní kurz pod vedením nutričního terapeuta
- Internetové poradenství
- Rodinná terapie
- Nutriční poradny
- Externí odborníci
- Terapie po e-mailu
- Peer konzultace
- Rozvojový kurz
- Svépomocné skupiny
- Služby následné péče
- Knihovna Anabell
- Stížnosti, podněty, připomínky
Telefonická krizová pomoc
Když řešíte akutní problém související s poruchou příjmu potravy nebo se chcete jen poradit či zeptat, zavolejte nám.
Linka Anabell, dobrý den…
Pracovníci Linky Anabell jsou sociální pracovníci, psychologové nebo terapeuti s doplněným vzděláním v oblasti telefonické krizové intervence. Pracovníci Linky Anabell vždy:
- Ctí anonymitu – nevyžaduje žádné informace, které nechcete sami sdělit.
- Zachovávají mlčenlivost – bez vašeho vědomí a souhlasu nesdělí žádné informace nikomu jinému.
- Respektují vás – pracovníci Linky vás nesoudí, jsou tu, aby vám pomohli.
- Hledají s vámi řešení – nabízí různé možnosti řešení vaší situace, ale volba je vždy na vás.
- Chrání váš život – pokud vám hrozí bezprostřední ohrožení života, mohou pracovníci Linky předchozí zásady výjimečně porušit. O této skutečnosti vás ale vždy informují.
Službu poskytujeme bezplatně, hradíte pouze běžnou cenu hovoru podle tarifu svého operátora. Služba Linka Anabell se řídí regionálními kartami Jihomoravského kraje.
Kdy jsme vám k dispozici:
Pondělí 8–16 hodin
Úterý 10–18 hodin
Středa–pátek 8–16 hodin
Volejte na mobilní telefonní číslo: 774 467 293.
Vždy se můžeme věnovat pouze jednomu volajícímu. Pokud voláte v provozní době a nedovoláte se, věnujeme se zrovna tomu, kdo se dovolal před vámi. Zkuste proto zavolat za chvíli – na zmeškané hovory zpět nevoláme.
Dokumenty a informace:
Pracovníci Linky Anabell s vámi uzavírají ústní smlouvu platnou po dobu hovoru. Více informací o uzavírání smlouvy i celé telefonické krizové pomoci se dočtete zde.
Pravidla pro podávání a vyřizování přání a stížností naleznete v hlavním banneru na úvodní stránce - https://bit.ly/2wG6bnc.