Menu
- Linka Anabell
- Poradenství
- Terénní poradenství
- Psychologické poradenství
- Psychoterapeutická podpora
- Dvoudenní kurz pod vedením nutričního terapeuta
- Internetové poradenství
- Rodinná terapie
- Nutriční poradny
- Externí odborníci
- Terapie po e-mailu
- Peer konzultace
- Rozvojový kurz
- Svépomocné skupiny
- Služby následné péče
- Knihovna Anabell
- Stížnosti, podněty, připomínky
Internetové poradenství
Naše služba internetového poradenství je připravena pro všechny, kteří v těchto dnech prožíváte obavy, úzkost, nejistotu a trápení.
Přestože se Centrum Anabell již téměř dvacet let specializuje na problematiku poruch příjmu potravy, můžete se na nás obracet i s dotazy z jiných oblastí duševní pohody nebo nepohody.
Přemýšlíte, co v těchto dnech doma dělat?
Máte obavy, úzkosti, nudíte se?
Jste v karanténě a potřebujete na čerstvý vzduch, doma na vás všechno padá?
Zajímají vás informace týkající se poruch příjmu potravy a možnosti řešení?
Nejste si jisti vztahem k vlastnímu tělu a k sobě samé(mu)?
Máte mezi svými blízkými někoho s potížemi s jídlem nebo s poruchou příjmu potravy a chcete získat rady, jak mu pomoci?
Máte mezi svými blízkými člověka s duševním onemocněním a nejste si jistí, jak vše v době nouzového stavu řešit? Jak mu pomoci? A co udělat pro sebe?
Potom se s důvěrou obraťte na Internetovou poradnu Anabell
Pracovníci Internetové poradny ctí tyto zásady:
- Anonymita a důvěrnost – nebudeme po vás vyžadovat žádné informace, které sami nechcete sdělit. U nás můžete vystupovat anonymně.
- Rovnocenný přístup – respektujeme vaše hodnoty a vaši důstojnost, respektujeme vaše rozhodnutí, postoje a nehodnotíme vás.
- Podpora k aktivnímu a samostatnému řešení vlastní situace – nabídneme vám různá řešení, ale volba řešení situace zůstane na vás.
- Důvěrnost, mlčenlivost – bez vašeho vědomí a souhlasu nesdělujeme informace o vás druhým osobám.
- Individuální přístup - respektujeme vaši ndividualitu.
Jak služba funguje?
- Odpovíme bezplatně nejpozději do 3 pracovních dnů.
- Internetové poradenství slouží především k jednorázovému kontaktu, nenahrazuje individuální osobní konzultaci.
- Přijetím vašeho dotazu a odpovědí našeho konzultanta s vámi uzavíráme jednorázovou smlouvu o poskytnutí služby.
- Služba je poskytována v českém jazyce. Služba není poskytována v případě dotazu napsaném v jiném jazyce, než českém či slovenském.
Kdo na e-maily odpovídá?
Pracovníci Internetové poradny Anabell jsou sociální pracovníci, psychologové a terapeuti s požadovaným vzděláním v poskytování internetového poradenství, duševního zdraví a v oblasti poruch příjmu potravy.
Dokumenty:
Přečtěte si veřejný závazek služby Internetové poradenství.
Využijte formulář pro svůj dotaz
nebo nám napište na e-mail: iporadna@anabell.cz.
Prosíme zkontrolujte, zda jste správně uvedli svou e-mailovou adresu a zda máte ve své schránce volnou kapacitu. Pokud po uplynutí 3 pracovních dní nedostanete odpověď na váš dotaz, zkontrolujte svou spamovou schránku, a pokud ani zde odpověď nenajdete, kontaktujte nás.
Chcete-li nám sdělit, jak jste s touto službou spokojeni, napište nám na adresu posta@anabell.cz.
Před odesláním si, prosím, přečtěte Informační povinnost správce osobních údajů.
Přečtěte si dále pravidla pro podávání a vyřizování přání a stížností.